Sony Ericsson Xperia!

Är med och tävlar om en Sony Ericsson Xperia!

Vill du också tävla?!

klicka in här om du vill testa din lycka

 

Min motivering är följande:
Jag har alltid haft SE men prövade för ett tag sen ett annat märke, ni vet bara för att pröva något nytt. Nu i efterhand ångrar jag det eftersom jag inte tycker att varken menyn, minnet eller nått annat är bra, det bara tjorvar! Så tyvärr kastade jag mina pengar i sjön den gången!

SE mobiler har alltid funkat utan krångel, har bra menyer som är lätta att lära sig och navigera sig igenom, dom är snygga, moderna ja dom är väl egentligen allt?! Så eftersom jag gjorde ett dåligt val en gång, så kan jag väll få en ny chans att göra det rätta.. en Sony Ericsson!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0