Säl

Ja! jag känner mej som en jävla säl! Min rygg har brakat ihop totalt, ischiasnerven är igång och jag känner mej som en invalid 90 åring:/ får typ rulla upp ur sängen och jag kan tänka mej att det ser ganska komiskt ut, så Krister, om du skrattar åt mej tar jag inte illa upp för jag kan tänka mej att det ser förjävla roligt ut meeen hur kul är det då?! alltid ska det då vara nått, men när det här är över, och hostan har jag varit dålig för ett år.. MINST!
K sitter och äter lunch och ser pensionärsjävlar medan jag sitter och skriver här. Vi ska iväg till mamma och pappa en sväng senare också för att se om det kom upp nå tapeter ännu.
Tur att sälar är söta ialla fall. Bild lånad från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0