Överraskning

Älskling kom idag istället, han kände sig inte riktigt kry för fest så han kom till mej en dag tidigare. Gissa vem som är glad nu!:)
Min överraskning gick inget vidare. Mamma hade gjort kött så då tänkte ja överraska Krister med att han skulle få det idag, istället för att äta mitt vegetariska som han alltid annars får. Problemet var bara att han han komma innan ja hunnit laga till allt. Men han blev ju glad ändå. Så Krister fick smarra på Kött med potatisgratäng och pepparsås. Medan jag själv åt lite stekt korv och potatisgratäng (udda blandning kanske men gott var det) och så toppen på i:et så blev det ett glas "Tre apor" så mätta magar har vi nu :)
Jag sitter och spelar spel på FB medans K sitter och gör skolsaker (med hjälp av mej på ett hörn, mwhah) men det blir nog film senare ikväll då han är färdig, med lite ost och kex som tillbehör. En myskväl helt enkelt (med hosta som inslag från oss båda)
bild lånad från google.se

Kommentarer
Postat av: Lina

Tre apor är BÄST! ;D

2010-11-22 @ 23:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0