Mollipect..

..är lösningen på världens hostproblem, ialla fall för mej för det var det jag fick efter mitt samtal med vårdcentralen. Så nu är det bara hålla tummar och tår för att det kommer att fungera. Men 207 spänn?! rena rama jävla rånet säger då jag. Men men bara svälja skiten och hoppas på mirakel^^
Kvällen har jag spenderat hos Marie och David, även Alice var där. Vi kollade på Idol och jag vet inte riktigt vad jag tyckte om temat. Men kanske går att luska ut med tanke på att vi inte ens ides bry oss om att se vem som åkte ut, utan valde att se på The Hangover. Kan starkt rekommendera filmen, den va as bra.. jamena hur ofta är det de händer att man vaknar bakis som fan med en livs levande tiger på dass?!  eller en höna springandes omkring i köket? jase.. nog för att man själv gjort tokiga saker men det där kommer man nog aldrig lyckas med^^
"Två dagar innan sitt bröllop så åker Doug och hans tre polare till Las Vegas för att festa loss på en oförglömlig svensexa. Men när de tre marskalkarna vaknar upp med sprängande huvudvärk morgonen efter så är gårkvällen en enda stor minneslucka. Deras lyxiga hotellsvit är fullständigt vandaliserad och brudgummen är försvunnen.

Utan en aning om vad som hänt och med väldigt lite tid på sig så måste trion följa sina dimmiga spår bakåt i tiden. De får gå igenom alla sina dåliga beslut för att komma på var det gick snett och förhoppningsvis hinna få Doug tillbaka till Los Angeles i tid till bröllopet.

Ju mer de upptäcker, ju mer inser de hur illa ute de verkligen är".http://www.moviezine.se
I morgon vet jag inte vad som händer, funderar dock på att städa och börja julpynta, ialla fall gardinerna. Sen funderar jag också på att ila iväg till systemet och köpa vin. Lina har ju sprungit omkring med sitt paket "tre apor" hur länge som hellst, så jag kan väl inte vara sämre. Nä faktiskt är det vinet jättegott, klart värt pengarna (och det är faktiskt inte dyrt alls) inte i förhållande hur länge det räcker. Hur jag ska förtära det vettefan, kanske ett glas i min ensamhet eller hemma hos mor och far. Om pappas kusin är kvar tills på söndag tar dom sig säkert att glas wiskey, så då kan man ju jiona dom.
Halvtorr, druvig smak med inslag av äpplen, honung och citrus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0