Julkort <3

Jag erkänner mig skyldig för att ÄLSKA julkort! Det är roligt att skicka, och få. Så ikväll har jag suttit och skrivit julkort som ska skickas snart!
Var på julmarknaden på byn efter jobbet idag, och det är så himla synd att det är så litet numer. Minns själv då man var liten så var dom till och med i Forum, men det var borta idag. Vars är julkänslan lixom?! Var ju så himla mysigt att gå omkring och titta på handgjorda saker och bara se alla som är glada. Skärpning tills nästa år tycker jag!
Imorgon är jag ledig (vad jag vet än så länge) och så står det städning på schemat för det behövs verkligen nu! Dammråttorna bara hånler åt mej. Sen så skulle det vara bra att hinna tvätta också. Så ska ila ner i morrn och se om det finns nått ledigt. Funderar även på att baka pepparkakor, köpte degen idag under julandet på byn. Men jag får väll se hur långt orken räcker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0