Work

Ja att bli väckt 05.45 av en skrikande telefon är ju som aldrig trevligt,
det blev jobb idag och jag måste säga att idag ser jag fan inte fram emot det
men vem kan säga nej när dom ringer? jag har svårt för det. Det värsta
man kan vara tror jag är springvickarie. Man har ingen fritid, när du har
"fritid" då är du arbetslös. Roligt tänkande va ?! Du kan inte planera så mycket,
som nu då lillasyster sover över, ja henne måste jag väcka och skjutsa hem.
Lite dåligt samvete får man ju =(
Men ska se hur det blir i morrn, dom kanske ska sova över båda två inatt
och då kommer jag neka jobb ialla fall freda. För nu behöver jag vila.
Nu är jag trött och sliten vilket påverkar mitt humör massor, till det sämre!
Känner även att min rygg och mina handleder behöver en paus, för nu börjar
det göra ajaj på allvar.
Nåja, dax att väcka upp lillasyster. Om hon varit äldre hade hon kunnat sova kvar.
Men jag tror inte att hon vill sova här ensammen.
Så här känner jag mej nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0