Städkärring, kabelgubbe och födelsedag!


Igår kväll när jag satt och tänkte på hur skönt det skulle bli med en sovmorrgon men
så dök det upp i mina tankar att någon gång under dagen (vet icket när) skulle
en guubbe komma och göra om för Robertboxen här hemma, eftersom tele2
tydligen skulle avvecklas här uppe?! nåja. Så eftersom ja inte visste om ja skulle
jobba så gav jag han tillåtelse att gå in i min lägenhet med huvudnyckel.
Men då eftersom jag jobbar igår 8dagar i rad så nekade jag jobberbjudandet
jag fick idag, dels för att jag helt enkelt inte orkar sen för att jag tror inte man
egentligen får jobba så många dagar i rad.  Så med det tror ja de skulle känna
sig nalta olustigt om han skulle komma in och så skulle jag ligga och sova. Så jag
bestämde mej för att jag skulle kliva upp 10 istället, för att vara på den säkra sidan.
Och än har han då inte dykit upp.
Men klapp på axeln så har jag hunnit dammsuga och skura hela lägenheten. Det
behövdes verkligen. Speciellt det där med att dammsuga, för det lät ju då som
att dammsugarn fick sig en rejäl sandpeeling ^^ fyfan sand över allt och aldrig
lyckas man få bort allt!
Men ja tänkte sitta å goa i soffan och bara ta de chill tills typ 12, sen ska ja hem och
ut med Troja sätta igång en tvättmaskin, till Marie och måla lite och sen om ja hinner
ska ja förbi mamma på på jobbet. Bea gör ju praktik där idag.
Sen till Mormor och Morfar en sväng och till sist suchikväll med damerna.
Sedan återstår ju såklart packningen tills i morrgon, tänka sej att det snart äntligen är fredag;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0