Rastlös i kroppen men trött i knoppen

Ja så är det, och hellvetes drygt är det också!  Skulle nästan kunna gå ut och gå en
promenad nu, men jag är för trött i skallen. Tror det blir så när man jobbar mycket,
man har så många andra att fokusera på, mediciner, kläder, tvätt, disk osv så man
glömmer sej själv lite. Har inte hunnit på gymmet som jag velat, tror det drar ner
psyket lite också. Sen har ja så ont i kroppen, ryggen och så dom där jävla handlederna.
Vad ska dom bråka för nu dom också för?! räcker det inte med ryggen då?
kan man ju tycka.
Tänkte ialla fulla fall hinna mej en prommis i morrn! börjar ju inte förnst 13.30 så man kanske
inte behöver sova bort helaste dagen?! Nog för att jag behöver det... också.
Ialla fall så jobbade jag 7.30-14.00 idag, (7nde dagen i rad) direkt hem och duscha
för att följa med mor och syskon till den stora staden LULE. For dit för att mamma
behövde nå nya saker men såklart hittade jag mej några stuffs också ;P
(Bland annat min K som stod så fint på parkeringen och väntade)
Kraaamkalas!:)
Men sen så köpte jag även GRÖNA gardiner (har blivit djupt förälskad i denna färg)
Ljusfat kombo, duk och så tvål tandkräm och sånt där smått och gott som man behöver.
SÅ när ja kom hem så mixtra ja upp gardinerna och gjorde sommarfint.. dock behöver
min lägenhet få sej en omgång med dammsugarn, när ja nu ska finna tid till det.
Här får ni nå bilder på det senaste nytt ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0