Pizzabak

Yes jag har bakat/tillverkat pizza, fick nått ryck som jag får nån gång om
sänder. Men denna gång tänkte ja att det skulle bli mer matigt för då har jag
faktiskt nån matlåda också !:)

Jag vakna 11 idag, drömde att jag var utomlands. jase tänk om det vore så
väl. Men i höst då jävlar ;) fyfan va skönt!
Men ialla fall så följde ja Marie och Sandra till m och d hus för dom skulle ta emot
en köksleverans och det var ju inte bara en kartong. Jag är inte avis kaaaan jag lova!
Men Marie som gillar puzzel borde ju tycka de där med att montera ett helt kök
är skitkul.. eller hur ?!;)
Sen var det jobbet... 8onde dagen och jag har varit handledare mwhaha.
Men börjar känna att det skulle va skönt att
vara ledig, men som springvickare är det jävla svårt att säga nej. Man vill ju jobba
men man inser inte alltid att man inte orkar huuur mycket som hellst. Men jag får
trösta mej med att jag är ledig i morrn (vad jag vet nu) och att på Freda kväll efter
jobbet så åker jag till min bästa!:) Ska vara där hela helgen. Lördag blir det stan
och ev mässan och söndag blir det garanterat mässan! ska bli himmla kul.

Nä sängen nästa kanske ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0