Ödet

Ja nå måste det då vara ödet eller nått annat. Sa ju igår att jag skulle neka alla
jobberbjudanden som kom idag (fast egentligen visste jag att ja inte skulle kunna
neka) men när jag vaknar 9 så hade min mobil stängt av sej (trotts att laddaren satt i)
Är det ödet or WHAT?! så nu sitter jag här i min soffa med ena syrran brevid mej
och den andra i sängen =) Undra bara vad vi ska hitta på idag när vädret är som
det är. Vaaaaaars är soooolen ?!:(
Undra om nån affär är öppen, är det det på en klämdag? Skulle va kul att åka på typ
återbruket och titta. Känns egentligen ganska mysko att inge ha nått att göra, när man
är så van att alltid nån gång under dagen ska man till jobbet, huvva tänk så hemskt
om man börjat identifiera sej med jobbet, Neeee de ska då aldrig hända!
Neee nu ska ja mata dessa fågelungar med frukost...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0