Måndag

Sådär nu är jag hemma i byn igen, kanske inte det roligaste men ja har ju girlysen här!:)

I morse klev vi upp ? (helt ärligt har jag ingen aning va klockan var) men det var tidigt
för  jag var segare än gummi. Jag är verkligen ingen morrgonmänniska, så enkelt är det :o
Medan K han duscha och ha sej så hann jag.. ja somna om^^

Väl hemma så gick ja ut med Troja och sen gick jag faktiskt och la mej med lillan en stund
kan inte fatta att jag är så trött. Men jag tror det har att göra med att man slappnar av och
alla krav och måsten rinner av en, då kommer tröttheten man tryckt undan så länge.
Vad annars kan det vara ?!
Mamma slutade tidigt idag så hon stormade in och fråga om jag
ville följa med och handla. Jamenvisst mitt kylskåp är ju typ tomt. (inte för att ja nu handla
så mycket heller) men ändå.
Så till middag blev det crépes (hur det nu stavas) med räkor, seasticks och champinjoner i,
jag och mamma fick även ett ryck att baka mjukkaka. och så blev det.. "baka dom med Käääärlek"
tyckte jag.. mamma tyckte det gick fortare om man bakade dom med kaveln ^^ haha 
blev gott i vilket fall som hellst:)

Bea följde med mej hem en sväng ikväll också.. Hon ska mest troligt sova hos mej nån dag
i veckan, eller helgen om jag är ledig. Madde också såklart om hon vill =)
Var ett tag sen så det ska bli trevligt.



Jag har världens bästa pojkvän... han ger mej massage... det tycker jag om <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0