Inredningstankar

Måste säga att det här med inredning är himla kul, men svårt. Speciellt
när man inte vet riktigt vad det är man vill. Eller ett ännu större problem, man
har inte råd med det man egentligen vill ha och har svårt att finna ett substitut
till det.
Men tror ja har min lösning till sommargardinger. Grönt är skönt! ska ha gröna
"fluff" gardinger (om jag finner några)
Sen är det ju detta med mörkläggning, jag har solen rakt in i sängen och det
vill man ju inte ha. Inte jag ialla fall! Men då har ja ju specialmått på 160 cm
och det enda ja kan finna är antingen 140 eller 180 och ja det funkar ju inte.
TYPISKT! Men sen ska man inte tänka på sånt här när man är trött.. då duger
ändå inga förslag man får (Har jag fått det berättat för mej ;) ) haha
Sen så försöker ja hitta en praktisk burk till min massageolja ja ska göra..
men de va ju lättare sagt än gjort ^^ haha.. vill ha med pump. så vi får se då
Nä om man skulle ta och sova, börjar ju faktiskt att jobba 7.30 i morrn.
Det farliga är ju att ja har börjat lyssna på Placebo - Running up that hill och då
kan jag inte sluta :O
www.amorina.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0