Inlines med stavar

Natten till idag har jag alltså jobbat, och måste då säga att denna dag har kännts
förjävlat lång! Slutade 7 ilade hem till min säng (som skulle ha vart
uppvärmd, fydej!) sov till typ 2. Hälsade på en kompis och for sen till mamma och pappa
(jag har fan börjat hänga där mycke nu ) men hällre de än att va ensammen.
Hände väll kanske inte så mycke där först på kvällen då jag fick den snillerika idén att
ja skulle åka Inlines (och jag har inte åkt sen ja va typ liten) så jag tog Bea med
mej på en sväng (eller det va nog Bea som åkte med mej). Och det gick över förväntan bra.
(jag förväntade mej att ha skapat upp knän och armbågar och allt annat som kan skrapas)
men icket, utan en enda skråma!
Vi kom hem vila en stund men jag tänkte pressa min tur så vi åkte en sväng till,
en som va lite längre. Vi åkte till David och Marie i huset och kollade hur det gick för dem.
Och mina knän och armbågar klarade sej även denna gång !:D så jag funderar nästan
på att låta detta bli min nya sport i sommar, för det är ju förjävla roligt!
Måste testas hörni!;)
I morrgon ska jag och Lina till Lule, fylla på förråden osv. Och jag ska få träffa
Hunny !:D Längtar jättemassor !:) <3

Kommentarer
Postat av: Linneaa

Men duja ;)

2010-05-19 @ 21:59:32
URL: http://linnealarssonkoistinen.blogg.se/
Postat av: Evelina - Gravid i v38 <3

Jo visst var den, roligt att ha kvar :)

2010-05-21 @ 12:44:11
URL: http://loon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0