Gott och Blandat

Så ja nu har ja hunnit med en del sen jag skrev sist.
Göteborgsresan var helt underbar omän vädret var jävligt blåsigt (och bäst den dagen vi skulle hem)
inhandlade en diverse saker, som linnen, tröjor, underkläder och så en present till mina syrror
och till hunny såklart!:)
Lördan så var vi ut på krogen.. Trädgår´n hette det. Ni fattar inte hur stort det var, 3 dansgolv.
Och det bästa av allt måste ju vara att det var sån där skön stämning, dunk i ryggen av musik
och bara allmänt coola personer..
Meeeeen kan inte direkt hurra över sittplatserna på tåget, men man står väll ut... än så länge^^ haha
Sedan då? mja inte så mycke, den största händelsen sen götet är att K har hunnit vara här,
bara en dag ( :(  ) men bättre det än inget alls! ska dit till helgen och tro mej jag längtar hur mycket
som hellst! :)
Sen har jag best bara jobbat, Onsdag 13 timmar Torsdag 13 timmar, fredag 8 timmar, Lördag 8 timmar
Söndag (idag) 8 timmar Måndag 7.5 timmar Tisdag ? timmar... (vet jag skulle bara vara dryg)
Men i alla fall så skulle ja bara vilja lägga huvudet under kudden och sova en hel dag. För
dom där 13 timmars dagarna är ganska jobbig ändå, det tar ett tag innan båder kropp och
knopp är i "normal" läge igen och är helt utvilad. Men vila kan man göra i graven, eller?
Jag tänker ialla fall satsa på tidigare än så för jag SKA sova midda då ja kommer hem!
Noope nu börjar det vara dags att göra det sista finslipet innan man ska till jobbet
och jag SKA komma ihåg att ta med mej en kofta så ja slipper frysa hela dagen idag också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0