Vandrardag

Idag vakna jag typ 06, VAD ÄRE FÖR FEL?! helt frivilligt och utan
väckarklocka och allt. Det är inte jag kan ja ju säga, annars sover jag gärna till
typ 11 om inte ännu längre. Men kan bero på för mycke sömn söndan,
fick energiöverskott :P haha
Ialla fall så gjorde ja kaffe(köpte Gevalias igår som är myyycke godare)
satt framför datan blev rastlös och gick ut och gick. Hade tänkt hälsa på hemma
men då hade mamma magsjuka så NEJ TACK ;D ja har gjort bort det där redan
och ja sku inte palla en sväng till. så jag vandra hem igen.
Väl hemma blev de ännu mer kaffe men det fanns som inget att göra så ja gick
och vila midda, meeen som vanligt då jag ska göra de så ringer mobilen. Jobb
3 timmar...okey bättre än inget alls :)
Väl hemma så tänkte ja hoppa över middan för ja har ingen matlust alls,
men ställde mej och laga korv och stuvade makaroner ialla fall, man måst ju!

Senare ikväll skulle eventuellt Bea och lillsessy komma och hälsa på, hoppas
dom hinner för ja saknar min sessa. Syrrorna också för delen.. såklart!

Näpp om man sku ge sej och koka lite kaffe kanske ?! i brist på annat. EGentligen
skulle ja behöva städa men hur kul känndes det då.. inte alls..

Jo här är nå bilder på längenheten och dess finslipningar:)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0