Midsommarhelgen

Fredag: Jobbade jag till 15.00 sen var det bara hem och packa, duscha och invänta pappa och krister för dom åkte  från Brändön för att hämta mej. När vi kom dit var alla andra också där, mamma bea madde margona jocke alice och fanny och efter en stund kom även min krister. Var 2 krister i helgen, så de va rätt praktiskt båda reagera när man ropa ;) haha Men i alla fall åt vi god mat (det fanns huuuuuur mycket som hellst) pratade, spelade kubb, sprätta nån kall, fiskade (bea fick en abborre så vi åt grillad firre på kvällen MUUMS) och hade jättetrevligt!
Lördag: trodde jag skulle döö av värme när jag vaknade, rummet vi låt i jag och hjärtat var äckelvarmt! Men klev upp 10 pigg som en lärka för jag hade ju tänkt att steka och bli brun! men nej då nog gick solen i moln och jag somna på soffan. haha.. men det blev ialla fall en sväng in till stan, Hägnan och kolla runt. Och det är faktiskt väldigt fint där. Mamma och Krister har alla kort på deras kamera så jag ska dit och nalla sen !;) haha
På kvällen blev det ännu mera gomat och så skulle jag fiska igen, jag vann "tävlingen" med hela 2 mörtar. Hade dock blivit så mycke gladare om jag fått abborre!
Söndag: Så vaknade vi kring 10 igen, duschade åt frulle och åkte iväg till staden igen. Hittade lite småkraffs som är allmänt behövligt och så for hjätat hem =( inte alls nå roligt! Vi var ialla fall på Kappahl, biltema, dollar, rusta och inget mer tror ja ? Och när vi kom hem till Brändöön hade ja fruktansvärt ont i skallen så jag gick och la mej. Tror ja sov till och från i flera timmar, men ja behövde det! Måste ju ladda inför dom 2 kommande veckorna, är ju ledig 2 dagar av 14 så de är bara att kämpa på.
Beställde min kamera idag också.. LYYYCKA.. så den kommer till veckan :)
http://www.cyberphoto.se/info.php?article=ixus100rod

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0