Jobb Examen Grilla Och Twilight

Så ja nu är jag hemma (vilket är ganska ovanligt jusst nu)
Idag har jag jobbat (somvanligt) men tack och lov så var det  bara en kort tur till 14, tror fan inte ja hade orkat till 16.
For med övriga familjen och fikade på smultert eftersom syrrorna har examen och numer SOMMARLOV, lyckos den som kan ha det. Minns ni när man kunde vara ledig en hel sommar, utan att jobba?! det var tider det! Fotograferade lite och så kom Lina, vi for på återbruket och kollade och skulle även på röda korset som hade STÄNGT, vi skulle också på skoaffärn men den va också stängt, vad är det här?! sen jag gick faktiskt och vilade en liten stund sen då ja kom "hem" för andra gången, bara 30 min men ändå.
Kring 17.30 for jag till marie och david, var grilldax ikväll. Blev inte så mycke grillat för mej, men det lilla ja grilla va ialla all gott haha. Vi surrade (ovanligt va;) ) såg tv och drog en ragg men ja tror ialla fall dom flesta studenter är på en annan ort idag ^^
Så nu sitter jag här i min ensamhet, med fötterna i ett fotbad. Önskar dock att jag hade haft ett helt badkar, min rygg skulle älska mej då! men men fötterna får väll duga^^
Jusst ja, har fått tag i den efterlängtade boken nu! "Så länge vi båda andas" och den är ju hur bra som hellst, och så jävla svår att lägga ifrån sej.. baaaara ett kapitel till... osv... RIIIGHT^^
"Att vara oåterkalleligt förälskad i en vampyr är som en fantasi och en mardröm i en allt farligare verklighet. Den hett efterlängtade avslutningen på Bellas och Edwards omöjliga kärlekshistoria avslöjar hemligheter och mysterier i denna romantiska saga som har förtrollat miljontals läsare världen över. Bella slits mellan sin intensiva passion för Edward och en djup vänskap med Jacob. Året som gått har varit minst sagt omtumlande och fullt av längtan, saknad och förtvivlan. Valet att ansluta till en mörk och förförisk värld av odödlighet eller att fortsätta ett mänskligt liv har blivit den tunna tråd som vampyrernas och varulvarnas öde hänger på. Bellas val sätter igång en kedja av händelser som kommer att få oanade och förödande konsekvenser för alla inblandade"
(Cdon.com)

Kommentarer
Postat av: Linneaa

Vet du om den har kommit till Älvsbyn än? :)

2010-06-13 @ 16:28:29
URL: http://linnealarssonkoistinen.blogg.se/
Postat av: Linneaa

Men fan vad bra!!!! ;D

2010-06-17 @ 22:13:30
URL: http://linnealarssonkoistinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0