Helgen som var

Måndag och en ny vecka, som jag inleder med en relativt pigg start. Behövde verkligen vara ledig i dom där två dagarna, omän jag typ bara sov. Men det var välbehövligt!
Vad har ja gjort då?
Lördag: så for ja, mamma och flickorna till pite. Det var tänkt att vi skulle på loppisen på Nolia och vi var där en sväng, men tråkigt nog så regna det så det var inte det minsta trevligt att vara ute...tyvär! så vi for på stan istället. Jag sökte och sökte ett par gladiatorsandaler jag sett då ja var i Lule, men jag hittade dom inte. Har som lite småångest över att ja inte köpte dom, dom satt som smäck på min fot! Men ett plus är att jag hittade mej en BH, brukar ha grymt svårt att bli nöjd med en, och den här fick 4 av 5 och det är bra! Efter stan for vi en sväng på dollar och willys, och när vi kom hem så decka ja i soffan, då va min energi SLUT! När jag vaknade hade mamma lagat friterade räkor med ris och sallad med schokladmousse och jordgubbar till efterrät *smarr* Det blev en väldigt lugn kväll med mor och syskon, satt och tittade på tv prinsessans bröllop mm. Det slutade med att Bea bestämde att jag skulle sova över där, så det gjorde jag och jag som så jävla gott i mitt gamla rum så det är inte sant. Vaknade inte förnst 13.30 då hjärtat ringde. "Vaaa, väckte jag dej?!" ;)
Söndag: Hände det absolut ingenting, var fortfarande trött och pendlade mellan soffläge och omkringvandrande i huset. Men ja behövde en "GöraIngentingDag" för det har resulterat i att jag vaknade ändå rätt så pigg nu när klockan ringde 6.30 och jag har hunnit duscha och sitter här med en kaffekopp i handen.
Längtar dock mest tills jag slutat jobba, för då kommer hjääääärtat ! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0