Trassel, marknad och jobb

Trasslet började väl igår när jag skulle öppna balkongdörren. Okey dörren gick ju upp, MEN handtaget var kvar i min hand dvs det gick sönder. och sikket bängel innan man ens fick in handtaget i hålet och kunde lirka igen dörren, huresvärden och vaktis har semester.. meeen det får gå ändå!
Idag då så har jag och hjärtat varit och vandrat omkring på marknaden och på byn (efter att då samtidigt ringt hyresvärden 100000 gånger) klev upp 8 helt i onödan.. okey då de va ganska skönt med tanke på det fina vädret.. men det erkänner jag inte för krister ;) haha på marknaden var det väl det gamla vanliga, såg dock en snygg tröja som är värd att fundera på tills i morrn, men jag får se.
Jobb var det sen, och det har varit en väldigt tung dag idag, både fysiskt och psykiskt. Får bara hoppas på att morgondagen blir bättre.
Men nu ska jag sova. Börjar 7.30 i morrn.. baaay

Kommentarer
Postat av: Krister (BuSÖgA)

Mr Noface :P

Du kan verkligen shocka mig älskling <3

Love !!

2010-07-07 @ 00:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0