TACK LINNEA!

Först vill jag tacka Linnea för att hon fixat i orning min blogg så den ser ut för
nått, som är mer mej. tack tack tack! http://linnealarssonkoistinen.blogg.se/

Ikväll sover Bea och Madde över hos mej, vi såg på schlaaaager festivalen
och jag har mycket svårt att förstå varför man sjunger på ett språk som få
svenskar behärskar. Visst låten kan vara hur vacker som hellst, men hur
ska man veta om man inte förstår? Men ialla fall så är jag glad över
att sista bidraget gick vidare, ROCK SÅKLART!
Haha sen så sa Bea att hon bara skulle lägga sej och vila ögonen, hon har nu sovit
i snart 2 timmar och hon är icket kontaktbar ;P
Så gick det med den myskvällen. Och  min andra lillasyster är farmvilliserad
"när ska du skörda, när ska du, när ska du... GAAAAH! "

Tvn spelar i bakgrunden långfärdsskidor, hur tråkigt är inte det att se på?!
MASSOR, då är backhoppning roligare. Men bäst är ju gymnastik i alla former
synd bara att det inte är nu :/ men men

ne nu ska ja njuta av min snarkande lillasyster och te drickandes sällskap:)
Ha de bäst!:)

Kommentarer
Postat av: Linnea

jag är inte klar, allting är ju svart åså, man ser ju inte kommentarerna eller så, men jag ändrar det snart ;)

2010-02-22 @ 20:56:36
URL: http://linnealarssonkoistinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0