som ett frågetecken

Känner mej sådär hopplöst förvirrad jusst nu, vad ska hända med mej?
vad ska jag bli, vill jag verkligen bli förskolelärare.. är det vad jag är.. eller?
Var så jävla stensäker på att ja skulle söka in till våren ,men nu vet
jag inte längre.. skulle ja klara det?
Varför bor jag i byn? enda anledningen är ju (och en jävla stor anledning också)
är att det är här jag har jobb så ja ens kan bo hemmifrån.
Men hade jag fått välja så hade jag flyttat till lule, eller lämna hela
jävla norrbotten och flyttat till Götet. JAG ÄR SÅÅÅÅ LESS på älvsbyn,
alla trampar i samma jävla hjulspår hela tiden och när det väl händer nått
så är det något hemsk! Inget som egentligen säger att det sku bli annars
i lule, men där kan jag ialla fall utforska miljön, älvsbyn kan man ju nästintill
utan och innan och lite till.

Sen så skulle så många andra saker varit annorlunda, inte lika svårt.. om ja
inte bodde här....

Nåväl, nu ska ja sluta klaga och gå och sova. En annan börjar ju jobba 7.30
och ska jobba en delad tur. Hooooppas vi kan kolla på 4 bentingen på mina
timmar.. såå kul !:

)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0