Visdomstand!

Såja måndag morrgon och man är pigg och allert, Haaaaaaarkel!

Nä inte det minsta, hade faktiskt behövt och velat ha min sovmorrgon idag, har ju
faktiskt jobbat hela helgen, med en delad tur igår. Jag hade behövt det som fan.
Men ne då min visdomstand bestämde sej för i lördags kväll att nu spricker vi
så Emmelie måste gå till tandläkaren på måndag morgon istället för att sova
ut och njuta av en sovmorrgon, det tyckte den där förbannade jävla visdomstanden!
Och det är ju bara att göra så, för tanden håller på att skava sönder min kind.
OKEEY det hade gått bättre om ja inte surrat så mycke, men hallå det är mej vi
snackar om!
Måste också få påpeka att znoozerknappen är en jävligt farlig uppfinning. Den gör så att
man först znoozar några varv för att sen stänga av den ( i sömnen såklart) så man
kommer för sent till jobbet. Det pysslade jag med Söndag morgon. Förstår ni
hur kass min helg ialla fall från lördag natt har varit?! allt på en gång, vad händer
näst?! - jag vet, får tandläkar tid nu direkt, men bilen vägrar starta. Skulle fan
inte förvåna mej!
Men sen till lite happy saker, nu är det bara 3 dagar tills vi sitter på tåget jag och
Lina ned till GÖTEBORG och Sandra! så håll i hatten Göteborgare, 2 crazy norrlänningar
ska göra livet spännande för er några dagar ;) Mwhaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0