Visdomstand #2

Har fått vara hos tandläkaren nu ( och bilen startade utan att jävlas )
Så nu har jag fått dra ut den där fula visdomstanden. Men jag förstår inte
varför dom säger "DRA" när dom typ bankar ut den :O Ska få ta bort den på
andra sidan på Onsdag morgon. 
Men kan erkänna att det gjorde inte det minsta ont att banka ut den, men då
vet ja ju inte hur det känns när bedövningen släppt. För den sitter så fint i min
mun nu så jag inte kan snacka alls + att jag har en tuss där dom ska sitta
hela dan så det är bara att bita ihop. SÅ vad ska jag göra nu? lägga mej och
sova en stund låter bra. så jag får lite av den dära sovmorrgonen i alla fall.
Hm hm får inte dricka kaffe _(eller nått annat heller för den delen först typ 11)
som om ja sku vilja dricka nå då heller.. men vi får se hur det bliver..
Nu är det ialla fall Visdomstand 1 jag 1 men jag får ett extrapoäng för att
jag tog mej till käftläkarn och banka bort den! MWHAHA!!
Saknar mitt hjärta ! <3

Kommentarer
Postat av: Busöga

Naw :) vad gulligt !!!

Jag saknar dig med älskling <3

2010-04-21 @ 18:44:05
Postat av: Lina

snodde den där bilden, cuuute! ;)

2010-05-02 @ 21:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0