Packningsångest!

Sitter här med världens packningsångest (som jag alltid har då ja ska åka nån stans)
Vad ska jag ha med mej, behöver jag det där, TÄNK OM JA GLÖMMER NÅTT !!
Är alldeles darrhänt av stress (så jag tror koffeinet jag petar i mej nu knappast är
nödvändigt) men gott dock. Varför ska det vara såhär ? För om man tänker efter
så skulle man behöva något riktigt akut så finns det mest som oftast att köpa dit
man ska, eller hur ?! så varför vara så jävla stressad för då ?!
Men himlar va kul vi ska ha när vi kommer fram te Götet, eller hur tjejer ;)
GO CRAZY ON TE BAR! finaly :O haha
Saknar hjärtat mitt dock, men han ska också få vara crazy i helgen ;) haha
Näääää om man sku kolla igenom väskan för typ 10000 gången, men egentligen
så har jag ju inte brottom heller.. ska va på tågstationen 17.30 och innan
dess så äre egentligen bara kolla väskan och göra en pastasallad...
Men ha så kul för mej medans ja ska få träsmak i röven av 18 timmar sittplatts
på tåg.. wiihooo så ja ber om ursäkt till alla medresenärer i förväg, jag kan bli
jobbig då jag är rastlös! Så då vet
ni
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0