Mitt hjärta -v-

Här på bloggen har det stått gode så mycke still, har ju som aldrig
fått tummen ur att skriva nått. Men något som inte stått still är mitt liv.
Här händer det grejer, bra grejer, fina grejer and so one..
Har ju mitt myshjärta nu :)


-v-
Www.yokosuma.blogg.se

Sitter ialla fall här och väntar på att första tvättmaskinen ska bli klar, ALLA mina
sängkläder behöver tvättas. Men iof ska de blir himla najs att somna i nytvättade
sängkläder också ;) haha

Kom hem ifrån Gällivare i går. Vi var där över påsk och hälsade på pappas kusin med
fru och barn... Himla mysigt har vi haft det, tror ju aldrig jag sovit så mycket
förr som ja gjort på dessa dagar. Men jag behövde det verkligen!
Har bakat cupcakes idag också (ni ser ju vilken energi jag har) med hela äpplebitar
i och kanel.. med cruble på toppen. Iof såg Leilas mycke godare ut, men man lyckas
ju då aldrig få dom till utseende likadana som dom där "mästarna" haha ^^
Är fortfarande sugen på baka och fixa och dona.. men ja vettefan om ja ida åka
till konsum.. eller åka och åka. ska ja dit så går jag och apropå det.. i sommar
ska ja banne mej köpa en CYKEL! ja ska bli värsta cykelmästar´n, nä men
det är ju som gode skönt att cykla ändå.. det går fortare än att gå och då orkar
man hålla på längre för då har man mer att se på :)
men well nu äre hänga-tvätt-dax... ceeeyaaaa


Kommentarer
Postat av: Linneaa

Men duja hun! ;) <3

2010-04-15 @ 10:47:25
URL: http://linnealarssonkoistinen.blogg.se/
Postat av: Lina

du kan ´bli cykelmästare med mig ;)

2010-04-16 @ 22:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0