Helleeeeu och god morrgon världen!

Trode inte det var sant när jag tittade på klockan i morse då jag vaknade,
hon va 7 (!!!!) och jag var klarvaken. Vaknade till och med före hjärtat.  mwhahah!
Det händer ja men typ aldrig, men nån gång ska va den första, och tror det
kommer dröja tills nästa gång :P haha

SItter och gör väll inte så mycke, håller mej ur vägen och tyst när krister pluggar.
Det var ju dealet för att han skulle kunna komma hit. Att han fick göra läxorna.
Så det är bäst att jag sköter mej :P

Blir väll att ta sej en prommis sen tror jag, eller åka iväg med brummen. Ska
kolla om jag hittar diverse saker.
*Balkongmöbler
*Rullgardin
*Tandborstemugg sen var det ju säkert nått mer också som ja inte kommer ihåg
jusst nu.
Ska även förbi mamma och pappa ikväll, mormor och morfar kommer och jag vill
träffa Labbe.. (mormor och morfar också såklart) och så TROJA..
Det har ja inte skrivit. Pappa har tagit en tik, en blandras mellan Hjämte och Östsebirisk
Lajka. Den enda tiken i kullen fick vi ;) och hon är hur söt som hellst.

Mamma och hundarna är jusst nu och hälsar på dom skulle också följa med på
återbruket sen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0