Telefonskräck?

Ja ja börjar ju nästan undra om denna kvinna möjligtvis råkar ha någon
konstig form av telefonskräck eller möjligen en annan uppfattning om vad
telefontid innebär. Själv tycker väll jag att det ska innebära att folk ska
kunna ringa och en person som svarar på andra sidan. Men tydligen inte!
Snart blir det sittstrejk utanför kontoret kan ja lova.

Sov iaf länge idag också... sköööönt.... ska ju jobba ikväll faktiskt och
börjar på en timme ungefär. Fick lönespecen idag och inte klagar jag
tackar tackar ;) Och nästa månads lön blir nog ännu bättre för denna månad
har ja jobbat  ganska många mer timmar.. katchiiiing!

Nu när folket som velat fått svinansprutan, kan inte männen i dom vita
rockarna med snuskit bra betalt komma på ett vaccin mot trötthet?
För jag skulle stå först i kön för att få den!

nähäpps nu hadde inte jag något mer att dela med mej utav, så nu ska
jag fortsätta dricka mitt smultronte, kika runt på nätet och vänta på att klockan
ska ticka så ja kan börja jobba!

                                             


Varför väntar man så ofta på det "rätta till fället"? det finns inget
rätt eller fel tillfälle (oftast) utan det är bara ens egna feghet som
säger att du kan inte göra de och de jusst nu, vänta tills rätt tillfälle!
Tragiskt nog infaller sällan ens egna rätta tillfälle någonsin rätt och
det mesta och kanske det viktigaste i den känslosamma historien tenderar
att rinna ut i sanden...
Så själv tror jag att ja ska sluta vänta på det rätta
tillfället och bara köra, vad har jag att förlora?- jo massor. Men hur vet
jag att ja kommer att förlora om ja inte ens försöker? Då är ju allt redan
förlorat på något sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0