Söndag

Idag har jag haft en såkallad sängstrejk vilket innebär att jag har
vägrat att kliva upp! Men kring 15 började jag att känna mej
fruktansvärt lat och det gick ju inte för sig, så ja klev upp mot
min halva vilja. Fanns egentligen ingenting att göra uppe heller men
det var ju nästan dax att äta ialla fall så. Efter maten så blev det lite
telefonsurrande och sen tog jag syrran i handen och promenerade
till Konsum för att handla snus och te (känns lättare att ta sej ut om man
har en anledning) vi gick omkring lite grann och tog små omvägar påvägen
hem. När vi väl va hemma så koka vi av mitt nya te (Smultron) jättesmarr.

Men ibland måste man bara få skratta åt sej själv! Sa till Madde att hon
skulle sitta still och inte grisa med teet, efter 5 minuter va tror ni händer ?
Jo jag sitter och gullar me lillhunden och poff så händer det, jag spiller
te, över hela mej, på soffan och över hunden (som blev svinsur för hon hatar
att bli blöt) alltså... HAHA.... på mej själv! Stackars hund, nu när man lockar på
hon så fnyser hon bara och jag förstår henne!

Ikväll har vi haft syskonkväll också, helt oplanerat och utan bråk (tills vi kom hem)
vi for och hälsade på Linda och Frida för syrrorna ville se deras
lägenget. Vi tog det rätt chill, spela kort, drack kaffe, surrade och lyssnade
på The Cranberries och jag måste nog till att erkänna att jag har på
nytt blivit småförälskad i den gruppen. SÅ jävla underbar musik och så
bra texter. Där har ni musik som skapas för att ha en talande text!
Ska ge er ett exempel här:


I morrn blire att ringa Tanten så jag får nå svar om min X-thing så
håll tummar och tår och allt annat för att den blir min, för jag vill vill vill
åååååh jag vill!
Sen blirne jobb också, ska jobba 14.30-21.30 i morrn och på tisdag 7.30- 14.00
KATCHIIIING blir klirr i kassan ;)


                                                       Tror jag har modet att ringa snart! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0