Nä men gumörra!

Himla sporadiskt det här med mitt skrivande men jag fortsätter
att försöka!

Har ialla fall fått jobba nu 6 dagar i rad och känner mej hyffsat sliten,
men det är synd att klaga.
Väntar på att klockan ska bli halv 9 och säga att den ska blir min,
min bara min bara min! så håll tummar och tår och allt annat för min
skull nu då.

Hum ska på kurs också senare idag, om munvårdshygien för äldre dementa
och för människor med en utvstörning. Helt frivilligt, jamena varför inte
utveckla sin kompetens när man ändå kan ?! Ska bli spännande i alla
fall och se om man kan lära sej något nytt, som kan förbättra kvalitén
för "mina" boenden. Som förövrigt är så himla söta.. oftast.

Well i tell u mates later, if the X-thing will be mine, mine, mine MOHAHAAA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0