GÖTEBORG

Nu så sitter ja hemma hos Sandra i Göteborg, jag lina jonas marie och david
kom hit  morse.  Fast dom bor ju så klart på hotell, men jag trivs bra här^^

Vi har vart ute å rekat stan en snabbis, men våra ledningar var jäääävligt långa idag
har inte sovit många timmar alls på tåget. Främst för att det är svårt att slappna av,
men sedan för att det var en tant som snarka som en gris, trodde fan hela tåget
skulle vibreras av spåret! Och inte väckte hon sej själv heller :S

Skulle egentligen ha velat fortsätta vara ute och göra gatorna osäkra, men huvudet
orkar fan inte med. E ju dummare än tåget jusst nu, så hemskt att man blir så när
men är så trött....

Nåja nu ska vi göra ingenting, ta de gode lungt och få en sovmorrgon i morrn innan
det blir Liseberg (fast ja tycker inte om att åka så jag får se om ja kommer att
åka dit) Universeum och så shopping så klart. Sen på kvällen blire utgång ;)
En biljard bar, så killarna kan se den där himla fotbollsmatchen.

Nåjo vi får se om de blir att skriva nå mer medans man är här i göteboooorrrg.
Så JÄVLA sugen jag är att flytta hit. Tänk om man ändå skulle få tummen
ur och lämna byn. Den finns kvar och jag vill LEVA!

Cya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0