Fredag

14.00 är klockan och 2 timmar kvar tills man börjar jobba, får faktiskt
jobba ganska mycke nu vilket ja såklart är glad över. Men det börjar
kännas hemskt när man känner sig dement själv när man kommer hem^^
Men dom är så söta så!:) Ska jobba i morrn också, en H-tur (10 timmar)
många tycker inte om dom turerna alls, men jag gör, det känns som om
man har koll på allt som har hänt under dagen, och jag gillar konrtroll!

Pappas kusin me familj sku komma i morrn också, vilket jag ser fram
emot för jag har faktiskt inte träffa dom på ett år måste det börja vara
nu, då pappa fyllde 50, shieeet gammelgubbe!:D Men dom är galna,
jag är galen, vi alla är galna kan det bli så mycket bättre än en hel
gäälen kväll eller ?!

Sen så börjar jag bli mycke jävla less på att sitta och vänta på att mobilen ska ringa
Om nu bara den där tanten skulle kunna höra av sej och säga hur det
blir med min X-thing så skulle Em vara myyyycke glad. Men hon har
tydligen tänkt plåga mej in i det sista, whyyyyy ?!?!?!

Nähäpp om man sku sätta på nå kaffe för snart ramlar väll syrrorna med
kompisar in genom dörren samt pappa. Kaaaan vara bra att ha hunnit vakna
till då, så humöret är i någolunda balans.


Tänk om jag skulle våga ringa dej nån gång, skulle du vilja prata med mej då ?
Men varför ska de ta emot så jävla mycket, rädsla?
                                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0