Yrsel, magknip, jobb och frustration

Jahapp har då jobbat idag 7-16 med 3 timmars sömn som backup.
Fick nå jävulskt med magknip inatt så ja trodde ja sku krypa ut
ur skinnet. Det har tack och lov börjat släppa nu, har hört fler som haft
samma symtom som jag, undra va det kan vara piggsvinssjukan ?!
(försöker skapa en hysteri desamma som svinan) mycket coolare
namn eller hur ?!
Well ha ialla fall vart hur kul som hellst på jobbet idag, för vi har nämligen
börjat julpynta. Bytt gardiner, dekorerat med blommor, tomtar och snart
ska vi slå upp julgranen. Jag bara ÄLSKAR julen, det är så himla mysigt.
Sen som en pysselkärring som jag är som tycker de är dökul att pynta
å pyssla på i oändlighet. Längtar tills jag får göra klart och julfint i
lägenheten, men det ska nog inte dröja så länge till tills dess:)

Ikväll har det inte hänt så mycke, vart yr i knölen mellan axlarna, vart
allmänt rastlös. Har tänkt att ja sku komma ihåg nå hela dan idag tills
ja kom hem, men trodd ja på den själv eller ?! - ne, som bortblåst.
Så äckligt jävla typiskt. Hoppas bara inte det var nå viktigt, lär ju iof få
höra det sen om inte annat^^

Tankarna mina har börjar komma igång igen, snälla sätt inte igång
en till cirkus i skallen på mej. Jag orkar inte en gång till. Jag vill så
mycket, men får så lite. Eller så får jag mer än vad jag förstår.
Kan inte NÅGONTING vara enkelt NÅGONGÅNG ?!

                                                          Jag HATAR att inte förstå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0