Rörigt värre!

Men det är väll så det ska vara mitt i en flytt. Kartonger hit
och kartonger dit. Blir bara så jävla stressad när det är så rörigt
omkring mej, men snart blire snyggt och fint ;)
Har hunnit få iordning köket med ALLA tillbehör (tror jag) samt
toan där bara en papperskorg saknas. Däremot näre gäller vardags
rummet och sovrummet äre större problem. Har ialla fall kommit på
att ja får skita i sängramen än så länge och köpa en sängkappa,
blir nog snyggt det också. Samt att ja behöver få tag i en soffa,
tror dock jag hittat en vinnare! och så det där förbannade soffbordet
så klart. Meeeeen skamm den som ger sej.
Tänkte hinna med en hel del i veckan, men jag fick jobb så självklart
att jag tar det, blir ingen hyra betald annars ;)
Tisdag, Onsdag, Torsdag och Lördag, vad jag vet än så länge men det
kan fort bli mer.
Ska fixa upp nå bilder sen då ja hinner! Men som många säkert kan
förstå så längtar jag som fan tills ja få ha mitt eget och bestämma
själv. Vara min egen.

                                       Idag fyller pappa år också, GRATTIS till han !



                                                                         TACK för musik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0