Nå va de då jävla typiskt!

De blev inte fredagen den 13onde som fick ta sej i arslet,
nä för det var det jag som fick göra. Hyresvärldens barn hade
gjort sig illa så hon hade VAB, så inte blev de nå skriva kontrakt
då inte.. ne e då. Fick dock hem papprerna så ja ska bara lämna in
dom till veckan sen äre klart. Men jag ville hade klart då.. så JÄVLA
typiskt! Hann med en massa annat igår ialla fall, va in en svängom på
banken å fixa till litte där, var till Pite me pappa och handla sånt där
nödvändigt som tex. en skurhink ja å sånt där. Hittade mej en vinter
jacka också faktiskt (stolt över mej själv).

Kvällen slutade hos Marie och David -David + Lina, Idol och ÄNTLIGEN
åkte han ut, de va fan på tiden. Sen blev det en tripp till lule också för
att hämta hem "hej kompiiiiis" -David från krogen.
Fan va ja saknar att vara i Lule. Jag trivs som att vara där !:)

Idag har jag ialla fall jobbat en H-tur. Dvs 7-12.30 16-20.30 och det var
en bra jobbardag. Känner mej dock gode sliten nu, blev ju som bara 4
timmars sömn natten före. Meeen det får man ta igen när man ligger
under jorden.
Näni nu ska ialla fall jag gå och sova, börjar jobba igen kl 7, så då
äre ju bra om man inte ser dansande elefanter framför ögonen.

Niiighty


You swing my heart like a roller coaster


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0