Måndag

Happ så hamna man här, sitter och väntar på att Marie ska komma så
vi kan börja planeeera, och vi har nog en hel del som det ser ut som!

Har ialla fall hunnit med en hel del idag -(redan) Klev upp kl 6 skjutsa
mamma å syrrorna som vanligt, kom hem och kände att det inte var nån
idé att sova för mitt rum behövde verkligen städas! Sagt och gjort. Så nu
har jag städat mitt rum, dammsugit hela huset, tvättat, senare renbädda
och spelat wii. Känner dock att min enorma energi ja hade då ja vaknade
på morrgonen (trots 2 koppar kaffe) har börjat sina. Men jag har inte tid
med att vara trött... ne e då!

Har tänkt träna ikväll också. Så jag kan basta och lägga hårinpackning
Mmmmyyys!

Helloween då?
Japp jag var hos Marie och David med en massa folks där. Förfesta lite
med singstar och en massa babbel (som det skava!) Sedan drog vi iväg till
Tresco.. 140 spänn eller va de nu va i inträde. Vettefaaan om de e värt
pengarna ens. Men kul där hade vi i alla fall. Sprang omkring överallt,
flaxade på dansgolvet och var allmänt lyckligt påverkade av dimman.
Kan dock inte påstå att jag mådde det minsta bra dagen efter. Meen är huvvet
dumt får kroppen lida och man får vad man förtjänar ^^
Jag var ialla fall utsminkad till en Trash Cat och jag lär nog aldrig sminka
mej så mycke igen, de tog nästan 2 timmar att kleta på sej allt. Men fan
va cool jag blev ;)

Nå well då ska man se om Marie behagar att krasha in genom dörren snart
så man kan sätta igång ;P

seeeya!


TRASH CAT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0