Månda kväll

Så där ja, då var ännu en dag avslutad.
Marie tog sej hit till sist och vi fick i alla fall lite gjort så de är ju bra.
Men det blir nya tag i morrn ;) då kommer vi vara lapplisor.
Sen när hon for så tänkte jag att ja skulle passa på att ta en powernap,
men tji fick jag. Syrrorna började bråka som andra markattor så inte blev
det nå sova för mej inte. Lika bra de kanske då blir det lättare att somna nu snart.

Kring 16 ialla fall så kikade Linda förbi så vi satt och spela Wii vi också,
märkligt hur peppad man kan bli för att man lyckas öppna en ny bana^^
Ialla fall när jag ätit midda så packa ja mina saker, for hem till Linda så
hon fick packa med sina saker och så åkte vi till gymmet. Fasen va folk
det var där ikväll.. himla störande faktiskt! Man får väääänta och vääääänta
ja ni vet. Fick iaf träningsprogrammet gjort. Gick ner och solade (himmel
så skönt det var trotts att man nästan drabbas av klaustrofobi)
Medans
den ena sola så sprang den andra på ett springrullband.
Sen då den efterlängtade bastun jag nu sett fram emot hela helgen var
AVSTÄNGD, så de var bara pissljummet där inne, men ja sku fan basta
ändå med min hårinpackning!
När hela denna träningsproceduren var över for vi hem till Linda och Frida
där Frida hade parkerat i köket framför en panna med köttsoppa. Hurtigt
värre! Själv nöjde jag mej med en vaarm kopp te (som kompensation för en
kall basu)
och kortspel som jag sjäääälvklart vann i ;)

Nä hörrni nu äre den renbäddade sängen som gäller,
kan man sova bättre än i en renbäddad säng ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0