Fredag

Så ja då är man hemma igen, har jobbat eftermiddag/kväll idag
och det är så jävla skönt att ha nått att göra. Och nu behöver jag
verkligen pengarna ;) Inte långt kvar nu!
Har i varje fall varit ett bra och lungt jobbpass, men nu när det blir
så fort mörkt så känner man att skallen inte riktigt hinner med så
man dvalar ju själv också. Ska även jobba lördag, söndag och måndag
vad jag vet jusst nu, men jag tar ALLT jag får vilken tid på dygnet det
än må vara!

I morrn förutom att jobba (börjar 12.30) så ska ja och Lina och vara
hurtbullar på gymmet. Måste fan skärpa mej med det där och komma
igång igen med 3 dagar i veckan. nu har det bara blivit typ 2 :/
det går INTE för sig!



Gullpucko


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0