Fredag den 13:onde

Och det ska bli en sån jääävla bra dag! Oturen kan ta sej i arslet idag.
För idag skriver jag på kontraktet, sen är lägenheten MIN. och jag kan
knappt bärga mej tills jag får börja flytta in och pyssla i ordning, har
så grymt många idéer om hur jag vill ha det. Oj så fint det kommer att bli =)
Ska me mamma och pappa till Reprisen i Öjebyn när han slutat jobba
och se om det finns nått användbart där som man kan måla om.
Behöver följande:
*Sängram till en 180is
*Vardagsrumsbord
*Spegel
*Soffa
+ en hel del massa annat, men det där är det som är mest akut.

Ikväll blir det Idol med Marie och Lina och för mej då eventuell tripp till
lule för marie är privatchaffis till David ikväll. Om jag orkar följa med,
en annan börjar ju jobba 7 i morrn bitti och går delad tur. Men jag klagar
inte.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0