Uppdate :)

Nu sitter jag här i valet och kvalet om jag ska hålla mej vaken och sysselsätta
mej med något, eller om jag ska va allmänt slö och gå och lägga mej igen och
det sistnämda låter förbannat skönt! Sov så dåligt inatt?!

Har ialla fall just vart och skjutsat flickorna till skolan och så hamnade jag här.
Har inte mattelektion förnst kl 13 så vad ska man göra? Kanske dags att börja
skriva nalta på rapporten så man inte börjar med den i sista minuten som alltid
annars ^^
Ikväll har jag praktik också, det är nästan så att man längtar. Trivs så bra där borta
med alla barn/ungdommar och personal. Mycket att hinna lära sig och förstå, men
antar att om än man så jobbar hela livet med människor som har en utvecklings-
störning så kommer man inte vara fullärd ändå. Men något ska väll ha fastnat
där uppe efter dessa dagar!:)

Sen så har jag inte gjort en uppdatering om valborgs heller,
Det blev i alla fall Luleå med, Lina, Esko, Ante, Moe, Råne och Jr. Vi började met att
vara jävlat längst upp på mjölkuddsberget och grillade och snacka allmänn skit
(och funderade på hur fan man sku ta sej ner) fast iof ner tar man sig allti! och ner
kom vi alla hela ^^  Sedan var det tänkt att vi skulle hem till Esko men klokern där hadd
tappad hemnyckeln på berget, klever ?! så vi gick till Marie och Chrille som också hade valborgs
partey tills han hittat den, fast där var det inte en käft som man kände förutom typ dom 2.
Vi gick tillbaka till Esko och fortsatte med det procentiga där.
Och varför krävs det 4 killar för att steka korv?! kan man ju undra, eller hur ? :P
Sen hände det inte så där jätte mycke mer, en kul kväll helt enkelt!:)

                                    
                                            
                                                            Och så här såg våran utsikt från Mjölkuddsberget ut!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0