Sunny day

Ännu en fantastiskt vacker dag som startade inte riktigt frivilligt, ställde klockan
på 8 och tio över var ja upp och igång och halv 9 var jag i full gång på gymmet,
uppe med tuppen, janästan. Är nästan stolt över mej själv att jag kom igång så tidigt
annars brukar jag vara som ett annat senadrag på morrgonen.

Efter gymmet drog jag morsan och syrrorna upp till Vidsel för vi var bjudna på
brunch av mormor och morfar. For först och hälsa på faster karin och så förbi
linda och frida en sväng, var evigheter sen jag var dit. Kom till mormor och morfar,
satt där och surra tills jag blev rastlös och bestämde mej för att gå ut och gå på isen.
Sagt och gjort, jag tog mamma och hundarna och traskade ut. Och det var hur skönt
som hellst, varmt soligt och lekande hundar, såg ganska komiskt ut då storhunden
sprang med pinnen och lillhunden som en idiot efter (pinnen var lika stor som hon)
Vi kom in å lillen decka på en gång, men de e klart det är tungt för en gammeltant
som hon att vara ute och springa.
Brunch och jag var dö hungrig, kyckling och ris = mums!

Vi for hem och sen hände det inte så mycke mer denna dag, fortsatte läsa och läste
ut boken jag nämnde tidigare och den är verkligen läsvärd. Ingenting är som det ser ut!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0