Känn pulsen slå!

En Snabb uppdat av torsdag, var i väg på morrgonen (efter att ha znoozat i 1.5 timmar) till
gymmet med lina, och vi var väll klara kring 11 nån gång. Hem och duscha och
göra sig i ordning och sen börja jobba på Ugglan kl 15.00. Var rätt spännande att komma
tillbaka till en avdelning som man varit på 2 sommrar tidigare och ändå känna sig som ny.
Men det är klart det kommer ju nya boenden dit nån gång då och då. Men kvällen gick
ialla fall bra, blev några omställningar för mej pga av de boendens olika behov osv.
Även dom är ju olika!:) Slutade jobba halv 10, surra i telefon en stund och kunde inte somna
alls! tror klockan var närmare 3 innan john blung klubba mej i skallen.

Ialla fall igår var jag i den stora staden med mamma och flickorna,
Och en annan trevlig person!:)
Vi var väll inte ute efter några speciella saker men som vanligt hittar man massor
av saker man skulle vilja ha, men plånkan är för liten!! Köpte ialla fall en bok, fast inte
på bokrean (typiskt) men det blev i alla fall Berny Pålsson - Känn pulsen slå. Hennes
andra bok som jag har väntat i evigheter på och äntligen är den min, min, min bara min! :D
Så då vet ni vad jag gör ikväll + att man måste väll se på den kassa melodifestivalen.



Efter den stora staden for vi till Kerstin och Kurt och åt smörgåstårta med chokladmouss
i efterrätt. Jag kan då lova att hennes smörgåstårta är den bästa, för det är en jag kan äta
som det inte är massa skinka och grejs i utan helt och hållet gjord av olika fiskar. (okey
det där lät lustigt, men ni vet vad jag menar?!)
Och sedan på kvällen blev det let´s dance med tha family och så Lina så klart, som nästan
börjar vara en stammis på fredagskvällarna ;) men de e bra !:D

Idag då. Hade sovmorrgon idag och vägrade kliva upp ur sängen även fast ja var vaken,
drog ialla fall upp mej själv 13.30 nån gång och det var välbehövligt att sova och
slöa så länge! Klev upp surra med pappa ett tag och sen fick jag ett ryck så jag städade
hela mitt rum, dammtorkning och allt. Så nu är det städat och fint här inne. För en gångs
skull. Men man vet ju aldrig, kan ju få finbesök ^^ Och nu sitter jag här.
Ska baka senare också til Beas konståkningsuppvisning i morrn, av nån mysko
anledning är det alltid jag som får baka.
well well nu vet ni va som hänt !
Byee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0