God morrgon min sköna böna!

Så börjar dom tidiga mornarna igen, fast idag gör det ingenting för idag är
jag ändå relativt pigg. Fast sängen ser väldigt lockande ut men nej ska
jag stå emot så man somnar en vettig tid ikväll, har blivit dåligt med tidiga kvällar
på senaste tiden^^
Det enda tråkiga är väll att jag har absolut ingenting att göra nu, kanske om man
skulle känna sig på det hurtiga humöret och sätta sig och räkna lite matte,
kommer ju att missa lektionen idag pga av att ja ska på en föreläsning kl 13 som
ja måsta gå på. Fråga mej inte vad den heter eller vad den handlar om för det
minns jag inte. Men det kan ja skriva om sen :)

Hello Beauty i think i like you, you´re sweet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0