Föreläsning

Nåja nu har jag varit på den föreläsningen jag surra om och nu vet jag vad den handla
om också. Psykriatri och psykiska funktionshinder En välldigt intressant föreläsning
men på tok för lång. 4 hela långa timmar, i ett rum med kass ventilation och obekväma
stoar. Meeen man ska ju inte klaga, man blev ju nån cell smartare ^^

Efter föreläsningen for jag Lina och Jonas och åt på ÄP, tror inte jag ätit där sen dom
bytte ägare och det var måååånga år sen, hade fått för mej att maten va kass där
men oj så fel man hadde. Åt iaf någonting som jag varken kan uttala eller stava till
men gott var det ialla fall :)

Och ikvällen har det hänt absolut nada, ska bli en tidig kväll ikväll för ja ska upp 7
sen skjutsa som vanigt och sen gymma, ska bara träna ben i morrn så det går gode
snabbt. Har mattelektion på förmiddan också. Nåjo sov gott! Nighty

Kommentarer
Postat av: Efraim Barkstjärt

http://www.garaget.org/corleone-rider

2009-03-12 @ 18:01:27
URL: http://www.garaget.org/corleone-rider

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0