Äntligen...

...Har jag börjat om med träningen. Var egentligen tänkt att Lina skulle
följa med men hon har åkt på magsjuka (haaahaaa):P nä stackars liten ;)
Så Bea var med istället.
Men ialla fall så fick jag hjälp med vilka inställningar jag skulle ha och
sen var det ful rulle, tror dock inte att ja kommer att ha träningsvärk i morrn
eftersom man börjar med så låga vikter. Ska bli skönt att komma igång igen och
bara känna energin flöda igenom en, tänka sig att man blir så pigg av att träna.
Och träningsvärken sen, de e skönt för då vet man att man har gjort nått bra :P

Resten av dagen vart himla tråkig, har inte haft ett piss att göra och
det är skitväder ute. Blåsigt snöigt och jävligt, GIVE ME THE SUN!!

Sedan har jag suttit och tänkt mycket på att resa utomlands, fatta så grymt skönt
det hade varit, och jag då som aldrig har varit det (Finland räknas inte!!)
Tänk att sitta på en vit strand med en drink i handen och bara njuta av livet,
bara leva just nu och glömma alla problem som finns runtomkring en hela tiden.
Suck ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0