181+ jackor och jag

Kan säga att detta var nog dom mest intensiva 5.5 timmar jag varit med om på
myyycke länge. Vi öppnade 22.00 och 22.10 kom dom första och sen rullade det
bara på tills 11.30 då dom slutade släppa in folk (tack och lov)

Som sagt så stod jag i garderoben och tog och lämnade jackor, vilket iof var trevligt
för de flesta var välldigt pratglada (inte så konstigt)  och ett och annat skammit erbjudande
fick man också ( främst av 40+are) men sedan fanns det även dom som gav berömm
och till och med ville ge drix .Men sen då det började strömma
in mycke folk blev det stressigt värre. Galgarna tog slut, nummerlapparna tog slut
hängplatsen tog slut. Galgarna fick vakterna fixa, lapparna fick jag skriva medan folk
stod och vänta och hos alla var inte det så överdrivet poppis, och hängplatserna
vick vi hämta.
Jag skulle då inte ha klagat om vi hade varit 2st redan från början
för det hade gjort det hela mycket lättare och kanske lite smidigare. Nog för att allt
flöt på jävligt bra, men det hade nog underlättat för mej lite!
Ialla fall till slut då dom slutade att släppa in folk var vi inne på 181 jackor och mej i
garderoben. Tack och lov så skulle alla inte hem på en gång utan det gick i vågor
så den delen blev inte så stressig, blev iaf 4 jackor kvar och dom frös nog när dom
gick hem :)

Sammanfattningsvis: Bra kväll med mycke folk (och bråk och slaggis för den delen också)
men vilken gång är det en pubafton med ca 200 pers och inget bråk?. Men nästa gång
om jag får jobba nån fler gång skulle det vara bra om vi var ialla fall 2!

Ne nu har jag stressat ner och börjar känna att john blund är nära
Over and out!
 Thats me after tonight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0