Slaggis med en björk

De ni, har ni gjort det nån gång ?! för de ha ja, och det gjorde ont^^
Skulle riva kvistar till en midsommarstång till jobbet, å smet de en
gen så nu har jag ett välldigt  smickrande blåmärke mellan lill och fingfingret, hur
snyggt som hellst, nya modet ?!

Nåväl, min midsommar har då inte bestått av en massa alkoholdrickande
som det säkert har gjort för många andra, nej min midsommarhelg
har innehållit en massa arbete mer precis 26 timmars arbete sammanlagt
och vet ni vad det betyder, en jävla massa OB och klirr i kassan. Men det
behövs till den eventuella utlandsresan till hösten ;)
 
Och nu sitter jag på rast och drömmer mej bort, bort från byn och allas
lögner och svek. Jag längtar till BRÄNDÖN och dit far jag och Lina i morrgon
efter jobbet. Då blire mathandling på Willys och sen Dollar och Systemet
så klart. Håller vädret i sej så blire mest troligt grillning med kubb å nån
öl i morrn, SMARRIGT värre. Vi blir inte så långvariga där dock, bara till
Onsag förmidda för på eftermiddan äre jobbet som väntar, igen.

Nåjo hoppas alla haft en rolig Midsommarhelg som man kommer ihåg och inte
har supi bort!

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0