En vanlig onsdag

Idag var det riktigt jobbigt att kliva upp kl 6 på morgonen för inte kunde ja sova
när jag väl la mej, så jävla typiskt!
Men ialla fall, skjutsa mamma skjutsa flickor och så raka spåret ner i sängen igen
jag å lillan. Kan ni förstå hur en 3 kiloshund kan snarka som en annan timmersåg?!
hon är ju hemsk!

Hann inte sova speciellt mycke ialla fall, hade ju matte 10.40 och idag gick det bra
mycke bättre, nu fick jag då några sidor gjorda ialla fall, vilket kändes jäkla skönt.
Efter lektionen åkte jag hem och hämta lillan så hon också får följa med nån gång och
hämtade syrrorna från skolan. Och som alla kanske har sett så har det varit jättefint
väder idag så jag kände inte riktigt för att bara vara hemma så jag och syrrorna tog en
sväng på marknaden, samma visa som igår mycke titta inget köpt, men det gör inget
är bara trevligt att gå bland folk.
Kollade ialla fall på nya piercingar till tungan, "230 kronor bara för dej!" haha och för
alla andra också eller hur, samma smycke kostar 100 spänn i stan. DUMFAN!
Vi for hem och fortsatte vara ute, mamma ha ju skaffat sej en systemkamera så
det blev många fina kort idag:)

Kvällen har också varit bra, va me syrrorna och badade och hur kul är inte det?!- Sviiiinkul!
Kollade också upp det där med nautilus vad det kostade osv och bokade möte
så jag vet vilka inställningar jag ska ha på maskinerna, minns inte riktigt det sen sist.

if you wonder, trust don´t establish quickly it takes time
and the reason why i don´t trust him yet is because i know
how it could end. So don´t take me wrong, i just care about you!
You´re my superwoman




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0