Tisdag

Yahapp, varit mycket långa dagar denna vecka, ledsna och upprörda syskon,
låg energi, chock, förkylning ja det ser ut som att allt ska hända på en gång.
När händer nästa ting?- jag vill inte veta. Men jag lovar det står bakom hörnet!
Som alla vet/sett finns det inte mycket kvar av Lekenskolan

Idag har det ändå vart en relativt lugn dag, vaknade halv 7 och skjutsade mamma
till jobbet som vanligt, tänkte vara vaken men det gick bara inte jag slockna direkt
då jag kom hem och det var om möjligt ännu jobbigare att kliva upp då klockan
ringde 10. Men jag var tvungen att kliva upp för syrrorna skulle och äta med en av
deras kompis och hennes mamma på Fuxen.

Linda var redan på byn så vi gick och hälsade på Johanna och Paulina (Mange sov)
och måste bara säga att Paulina måste vara en av dom sötaste varelserna som
snart kryper på denna jord. Hon blir bara sötare och sötare :)'

Sedan var det skola och matte, men koncentrationen var inte alls speciellt hög
höll fan på somna där jag satt men man kan inte vara på topp alla dagar ^^

Ikväll har också Sandra och Lina varit och hälsat på, vi bakade inför morrgondagen
och helgen (lär ju gå åt en hel del så ja kommer nog få baka mer Torsdag)
Vi bakade chokladrutor och fruktgelé men gelén vill då inte stelna men den står ute
så den lär väll fysa om inte annat.

Nåjo nu ska ja nörda framför datan sen äre natti natt, vi får se om syrrorna sjunger
för mej på morgonen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0