Tisdag

Inte någon speciellt spännande dag idag.
Vaknade 6 och fick köra den vanliga ritualen med att skjutsa mamma och
flickorna till jobb/skolan. Kom hem och kände att det skulle vara bra att jobba
matte, sakt och gjort. Satt i 2 timmar och gjorde 13 sidor och kände mej hur duktig
som hellst, åker till 13.10 lektionen och får veta att just dom sidorna jag vart så
duktig och gjort skulle vi hoppa över... SUCK!! Då var inte EM lycklig kan jag meddela.
Det enda positiva med den lektionen var att vi behövde bara göra 3 sidor på hela
kapitlet och sen börja på Kap 4, så då gjorde jag det istället.

Ikväll blir det inte så mycke heller kan jag tänka mej, läsa lite Historia kanske?

Och det där med Historie hemprovet, jag fick det klart! men jag vet inte om jag
var speciellt nöjd med det då jag skickade in det men vi får väll se vad läraren
tyckte om det hela. Håller tummarna!

Sedan har jag fått sommarjobb också *lycka* heeeela sommaren, lite glad man
blev då. Det behövdes verkligen....Money.... TACK!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0