SovaMelodifestivalDopSkola

Nå ja jag vet att jag inte är den bästa bloggaren men det går som det går!

I helgen blev inte allt riktigt som planerat men det blev en bra helg trotts allt.
Fredag hände absolut ingenting, jag somnade 19.00 och sov heeeela långa kvällen, så blir
det om man inte sover som folk på veckorna! Blev väckt då en kompis ringde 3 på
natten och var allmänt pratglad;) och somna om och sov tills 10 lördag morgon.
SKÖNT och välbehövligt!

Lördag var jag hos Lina och Jonas och såg på Melodifestivalen, var egentligen meningen att vi
skulle åka till bodenbadet men det blev ju inte pga av olika anledningar, synd! 
Men jag måste ju bara säga att  denna omgång måste ha varit den sämsta genom tiderna.
Som Lina sa: Om det är så här dåliga bidrag som har kommit så här långt hur många kassa
måste det då inte ha varit som sökte till tävlingen? - Ja det kan man ju verkligen undra!
EMD var nog bäst och Molly och det är annars inte sån musik jag lyssnar på i vanliga fall.

Söndag var jag på Ella Paulina Elisabets dop och hon var superduktig, inte ett ljud under
hela dopet, men klänningen måste ha varit välldigt underhållande :) och Johanna var jättefin!
Kan inte säga annat än att det var ett perfekt dop med perfekta föräldrar och barn.

Idag måndag då? japp Elin ringde och undrade om jag kunde jobba, typiskt att hon ringde just
idag då jag hade min första lektion i Utveklingsstörning och andra funktionshinder. Man kan
ju som inte skippa första lektionen. Men man vill inte säga nej heller. Livet är som en balansgång
och det är mycket sällan den är i perfekt balans! Gunbrädan tippar alltid över åt nått jävla håll
då man minst anar det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0